אני בוחרת סטים נקיים ומינימליסטיים,
חשוב לי שהמצולם יהיה במרכז ולא האלמנטים שסביבו.
ליצור שקט, רוך, ולאפשר לאור והצבעים הטבעיים לבלוט.
צילום על זמני שנשאר רלוונטי ומרגש גם אחרי שנים. אלו תמונות שמשתלבות בכל בית, מכבדות את המצולם כפי שהוא, ומעדיפות אמת ורגש על פני תפאורה.
פחות עומס, יותר דיוק, יותר חיבור.
כל תמונה פה זה הלב שלי,
דפדפו בין סטודיו לטבע